Latest rulings

  • Shell UK Ltd

    • Upheld
    • Radio
    • 08 July 2020

    A radio ad for Shell’s loyalty scheme was banned for being misleading.

  • Telefonica UK Ltd t/a O2

    • Upheld
    • National press
    • 08 July 2020

    Two newspaper ads for O2 made misleading claims about the total cost of an iPad and Surface Pros.

  • ParcelHero.com Ltd

    • Upheld
    • Website (own site)
    • 10 June 2020

    A website for a parcel delivery service made a misleading claim about “next day” delivery.

  • Sky UK Ltd

    • Upheld
    • Television
    • 13 May 2020

    A TV ad misleadingly implied Sky offered the UK’s lowest-priced superfast broadband.